MOJARO

Friday, August 01, 2008

Un proiect nou

Anunţ un proiect de Mail ART, cu o temă "rarefiată", aproape liberă:

Noaptea: oraşul / The Night: City / La Nuit: Ville

Tehnica: liberă- colaj, desen, asamblaj, pictura, fotografie etc.

Suport: carte poştală - format "Stas" - 15/10 cm.

Adresa la care trebuie trimise contribuţiile:

str. Paharnicului, 4
RO-011384, Bucureşti

Contributiile vor fi publicate pe adresa de blog:
http://thenight-noaptea.blogspot.com/

După finalizarea proiectului se va edita un catalog self-made, şi se va expedia tuturor participanţilor-autori.

8 Comments:

At 3:30 AM, Blogger Unknown said...

Prea 'telegrafic' acest post :) ... sau poate ca eu nu l-am prea inteles?!
Cred ca ar fi bine sa dai unele detalii.

Ti-am rasfoit putin blogul, insa voi reveni ca sa-l parcurg in intregime.

 
At 9:21 AM, Blogger vladimir b. said...

"telegrafic"? Pai ce ar mai fi de spus? Lumea capabila sa prepare Mail Art ar trebui sa imi propuna o lucare sau mai multe, si sa mi le puna la posta! Eu, la randu-mi, le voi posta pe pagina special pregatita pentru aceste trimiteri...
Vreau sa fac la final un catalog cu aceste expedieri, un numar de exemplare la cati participanti vor exista!
Succes

vl.

 
At 8:33 AM, Blogger Unknown said...

Cred ca trebuie sa explic la ce m-am gindit cind am spus 'telegrafic' :)

Poate participa oricine, din orice tara, sau numai cei din Republica Moldova?

Am intilnit termenul "cepeu" in mai multe posturi de pe blog, dar spre rusinea mea, crede-ma ca nu stiu ce inseamna.

 
At 11:13 AM, Blogger vladimir b. said...

"cepeu" este o inventie a grupului nostru = carte postala, prescurtat: cp...

Fireste, participarea e deschisa ORICUI, de ORIUNDE, nu ne limitam la ţări, tehnici, opţiuni estetice, doar încadrarea în tematică ar dezirabilă...

Merci de întrebări, interes...

 
At 11:34 PM, Blogger Teo Ajder said...

Salut -X- si bun venit!!
...
Vlad,
de fapt, am vrut sa-ti zic si eu, ca nu e prea clar anuntul tau. (Eu mi0am dat seama, dar precum vezi, altii nu..)Si daca tot e vorba de network-art, ar fi bine, zic eu, sa-l postezi in mai multe limbi!
Si sa trimiti invitatii de participare prin posta!;)
Faptul ca vrei sa editezi un catalog e super, dar asta nu apare in anunt. Cred ca ar fi bine sa reformatezi postarea...
An vrut sa-ti vorbesc despre ceva... nu stiu daca esti la Bucuresti deja, sau daca ai timp???
T.

 
At 11:36 PM, Blogger Teo Ajder said...

i-a uitati-va aici...
http://storage.canalblog.com/41/58/305527/29250503.jpg

o lucrare recenta semnata de Servane Morel!

 
At 1:22 PM, Blogger vladimir b. said...

deja sunt la Bucuresti! doar pentru doua saptamani...

 
At 7:55 AM, Blogger Unknown said...

teo, multumesc pentru urare :)

 

Post a Comment

<< Home