MOJARO

Wednesday, May 14, 2008





Doua descoperiri la piata de vechituri din Haga...

5 Comments:

At 9:33 AM, Blogger vladimir b. said...

Excelente piese!!! Si cand te gandesti ca au fost trimise acum 100 de ani - mai ca merita sa le aduci la FIRO, 2008 - poate iei niste bani buni pe acestea...

 
At 9:45 AM, Blogger Teo Ajder said...

Ce-i FIRO 2008? nu prea cred ca se pot lua bani buni pe asa ceva...:) dar cine stie... eu m-am bucurat mult cand le-am gasit... si am mai gasit ceva... un scris foarte frumos, pe care-l aveau candva scriitorii de cepei. Adevarat, intr-atat de caligrafic, ca abea de discifram ce era scris... si atat de maruntel, si finut... mare handicap disgrafic au mai creat computerele...

 
At 2:06 PM, Blogger vladimir b. said...

despre EFIRO 2008, aici:
http://www.efiro2008.ro/?page=content_ro&cid=0&pid=1&lang=ro

 
At 2:15 PM, Anonymous Anonymous said...

fantastice! salutari, zoe

 
At 3:26 AM, Blogger Unknown said...

E uimitor ce lucruri de valoare se pot gasi prin anticariate si tirguri de vechituri :)

 

Post a Comment

<< Home