MOJARO

Thursday, January 26, 2006

Invitatie de participare ART-postala:
"POLIceTICA" este despre politica si arta, arta postala si politica, despre nomazi, partizani, dezidenti, decadenti, distrugatori si creatori, despe nomos... in existenta lor de alternativa a polisului, dar si tot ce-i oficial, capi de presedinti pe marcile emise de postele guvernelor lumii, drapele, propaganda nationalista, si spalare de creieri prin intermediul POSTEI, totu-i mult asteptat si va fi apreciat, si desigur obiecte postale nascocite in infaptuite de voi... cele mai pretioase decat toate!

www.poliCetica.blogspot.com

Mail-art call:
POLIwhatTICS is about politics and art, mail art and politics, about nomads, partisans, desidents, decadents, destroyers, and creators, about nomos... in their alternative existance to police; but not only that, everything oficial, heads of the presidents on the stemps emmited by gouvernments` posts, flags, nationalistic propaganda,and brainwashing through the means of POST is most welcome as well! And self made, self made... the most precious of all!

www.poliCetica.blogspot.com

4 Comments:

At 8:10 PM, Blogger Teo Ajder said...

Chisinaul is merita blogul lui, ca si Politicul, ca si multe alte teme, eu zic sa incepem sa le si creem...
asa cum putem, si cat putem...
oricum materialul adunat ne poate permite sa postam deja multe chestii...
precum ai zis si tu in ArtHoc deja exista doua articole;)
numai bune!
nu mi-ai raspuns totusi...
T.

 
At 1:34 AM, Blogger Teo Ajder said...

Nu stiu la ce nu ti-am raspuns!?

Daca te referi la "Mail ART", evident ca "ART" este de baza, si "Mail" este subordonat, dar este un canal prin care, in acest caz, "ART" se implineste...

vl.

 
At 3:32 AM, Blogger Teo Ajder said...

salut vlad,
sunt revenit in japonia, si precum vezi incerc sa implementez un blog nou. Nu-i chiar usor... nu stiu de ce profilurile blogurilor sunt aceleasi...
ai cumva salvat profilul original pe undeva? cred ca va trebui sa-l punem la loc, sau sa-l rescriem... daca l-am pierdut...
precum vezi ai postat sub numele teo, nu era intentia ma sa schimb nick-ul... voiam doar sa-l schimb pentru poliCEtica
nu mi-ai spus ce crezi despre idea mea...?

de raspuns... nu stiu de ce credeam ca vrei sa discuti pe tema respectiva, cu arta si cu mailul, dar vad ca nu te intereseaza asa de mult, sau esti ocupat? ai intitulat penultimul post" un fel de raspuns", am crezut ca-i intru discutia noastra, dar ajuns in japonia am descoperit ca textul de pe verso era despre Chisinau, iar imaginile sunt putin graitoare cand se ajunge la buchisiri de nuante verbale ;) crezand ca asta este rapunsul tau la cele trei mesaje ale mele, eu neintelegandu-i mesajul,
te-am mai intrebat o data...

incerc sa postez cateva chestii noi si blog-ul nu functioneaza...
T.

 
At 3:53 AM, Blogger Teo Ajder said...

asa am patzit shi eu cind am incercat sa activez "ochiul de veghe", precum vezi sunt moarte acolo...nefunctionale!!!

vl.

 

Post a Comment

<< Home