MOJARO

Friday, January 13, 2006

buna Vlad,
am cateva observatii referitoare la cateva ultime aparitii pe site.Una e ca incepe sa te intereseze mult in sine, mai ca mai mult decat productia noastra, ca sa zic, "artistica", nu?:) dupa mine site-ul este doar o unealta...poate de expunere, care intradevar si-a avut, si cred ca isi mai are de jucat rolul important in MOJARO. Dar MOJARO nu e deloc egal cu site-ul... respectiv nu se merita sa-i atragem o prea mare atentie.Doi, intotdeauna am crezut, MOJAROca fiind un mediu de exprimare a ideatiilor noastre, a celor care fac parte din proiect (nu doar eu, noi doi, sau trei... ci multi multi altii... constientzi de proiect). Posta este doar un "ucenic" sau mai bine zis "invatzacel" al nostru... si nu merita nimic mai mult decat ucenicie... este si singurul participant platit!!!! fiecare cu ucenicii lui... is multi... dar alegand cate ceva de la ei(marca) ne impunem imediat in fata lor... de asta cred ca nu se merita evidentierea lor, acestor poste, care iar isi au un rol f. important, pe care si-l exercita impecabil, dar iar sunt doar o unealta... cu alte cuvinte daca primesti un cepeu din Luxemburg, (pe care poti sa si-l postezi)marca de pe el fiind net importanta in comparatie cu toata productia filatelica a postei statului respectiv din toata istoria existentei sale...(atentie nu incerc deloc sa dimiuez valoarea artistica a marcilor, si bucata de suflet al creatorilor lor, se pot dedica nenumarate bloguri acestor productii si artisti)trei: alte proiecte, holeart-ul de exemplu - sunt interesante... dar nu sunt mai minimaliste decat orice alt format, de exemplu, un metru cub, un urs alb de un metru inaltime, un triunghi de panza albastra, "don't hurt human rights", dimensiunile nu sunt deloc importante! de fapt chiar m-a mirat ce am cetit in post-ul tau, cum de a trecuct de "ochiul de veghe" a criticului?;)... doar ca in comparatie cu frips, ei doar aduna cu efort minim...(nu?) productie artistica...;), mie imi place FRIPS, pentru ca ei ne-au invitat, si ne-au raspuns, iar si iar, cu atzele lor... ;)iti scriu pentru ca am crezut ca ai vrut sa stii ce cred si eu desre cateva posturi recente, despre care am simtit ca voiai sa-mi stii parerea... restul, (partea interesanta)... va continua inca o vreme sa-ti parvina prin cepeuri.;)T.A.

3 Comments:

At 5:09 AM, Blogger Teo Ajder said...

Salutare, Teo!

in primul rind consider ca acest comentariul al tau nu trebuia postat "la vedere", ci in comments.

in al doilea, vreau sa cred ca ce ai spus acolo nu e o morala, ci o serie de sugestii.

in al treilea, consider ca mail art nu este posibila in afara autoritatii postale, care nu e deloc o cenusareasa "platita", cum spui, ci chiar mobilul prin care ne facem noi "mendrele"!!! E canalul mobilitatii noastre.

in al patrulea, nu postulam nimic acolo, sugeram doar. Iar intrucit consider ca MOJARO este in primul rind de reflectie, nu de creatie plastica - puneam in discutie posibilitatea de a crea un canal, ami mult pentru vizitatorii site-ului nostru, de a se informa asupra posibilitatii de a accesa informatii despre filatelia lumii...cum bine spui, frumusetea unei marci este frumoasa in sine...

sper sa putem deslusi mai multe din acest schimb de replici!

vladimir

 
At 5:34 AM, Blogger Teo Ajder said...

l-am postat la comentarii;) \(vezi ca este si acolo) doar ca initial nu a mers, si am incercat altfel. Nu era intentia mea sa fie la vedere, desi de ce nu?
nu e morala;)
exact mail art nu e posibila fara posta(de asta si e mail-posta in engleza) si de asta am si zis ca-si are rolul ei important in proiect, dar nu inseamna ca fara posta n-ar fi existat mojaro! mail-artul nu conditioneaza crearea unui grup de reflectie, sau artistic (eu cel putin asa-l consider in primul rand - de creatie plastica, precum am si afirmat de nenumarate ori, dealtfel tocmai partea asta si ma intereseaza... mai putin reflectia, nu ca n-as face-o, dar aceasta tre sa fie cat mai vualata, cat mai putin perceptibila... poate doar accesibila unui ochi de veghe;)?!
stiindu-te ca esti in psesia cepeilor mei, se vede ca nu esti de aceeasi parere cu mine... interesant, explic asta si prin volumul de reflectii...ca sa zic asa... ha!;)
Cenusareasa... cred ca e mai bine spus decat invatzacel... gandeste-te... cineva care e chinuit de munci... dar in acelasi timp printesa balului! nu? asa ca e Cenusareasa!
felul in care concepem MOJARO influenteaza implicit productia noastra de cepeuri... eu scriu roman ilustrat, tu scrii? de fapt nu crezi nica ca eu il scriu

dar informarea...;)... e google pt asta, yahoo, goo si multe altele...

nu ma intereseaza sa informez asa de mult cat sa expun... ganduri, faramituri din fiinta mea, nu sunt destinate doar tie ci oricarui care are dorinta si timp sa le guste! ;)
T.

 
At 8:48 AM, Blogger Teo Ajder said...

de fapt, subiectul e "art" nu mail;)

 

Post a Comment

<< Home