MOJARO

Monday, November 06, 2006


4 Comments:

At 11:32 AM, Anonymous Anonymous said...

asta e o chestie stranie: vad ca Posta Romana nu-si mai francheaza marcile! S-a multumit cel de la cartare sa vada timbrele moldovenesti stampilate, si marca care facea ca restul sa ajunga la destinatie - sa ramana vid! Iata unul din paradoxurile industriei postale: te pune in posibilitatea de a trimite de citeva ori(uneori) cu ACELASI timbru...

 
At 10:41 AM, Anonymous Anonymous said...

A propos, nu ai vrea sa-mi trimiti intr-un plic acest cepeu, ca sa-l mai trimit inca o data??????????

Chiar as fi curios de cite ori poate 'duce' acelasi timbru un cepeu!!!

 
At 12:10 AM, Anonymous Anonymous said...

ti-l voi trimite, dar mai curand, intervenind, un fel de "intervine+retrimite" voi interveni pe verso, partea cu marca romaneasca va ramane intacta. Va fi ceva de genul primelor contributii pentru mailboxes.
Spune-mi daca nu ai nimic impotriva. Altfel mi se pare plictisitor si o zvarlire in zadar de marci (imi i-a mult timp sa umblu si sa le caut, cred ca ti-am mai spus cum sta treaba cu marcile mai deosebite in Polonia.) PLus ca sunt lefter de la o vreme incoace.
p.s. Ai observat ca linkurile au disparut de pe site?
p.p.s. Sper sa gasiti multe in comun cu tipa al carei email l-ai gasit pe ultimul cepeu din partea mea, ea asteapta emailul tau!
numai bune
p.p.p.s. Care-i adresa lui Vitalie Zubco?

 
At 4:04 AM, Anonymous Anonymous said...

Evident ca n-am nimic impotriva interventiei! Poti face orice crezi ca merita si simti sa faci...nu e cazul sa cauti marci speciale, merg de orice fel...iar adresa lui Zubco nu reusesc sa o gasesc, caci am ratacit-o printre maldarele de scrisori si cepeuri, dar voi incerca sa dau de ea...merci de tot!

 

Post a Comment

<< Home